okuyananne222 benim kızım 20 aylık ben diğer hareketlerinde hiç bi sıkıntı görmüyorum her şeyin yerini biliyor ve anlayıp yapıyor mesela ayaklarım üşüdü çorap getirir misin diyorum gidip çekmeceden getiriyor, yerde çöp tarzı bir şey bulsa gidip çöpe atıyor bezini üstünü değiştirdikten sonra onları hep kendisi götürüyor vs uzun süredir böyle eşleştirme oyunları, 2-3 parçalı puzzle oynuyoruz yapabiliyor şunu göster bunu göster dediğimde gösteriyor ama kelime yok işte bir şeyler mırıldanıyor ama anlaşılır değil benim de eşim zamanla konuşur diye diye bekledik ama yok