Arzu93 bebeğim 15 aylık oldu. Hâlâ tek bir hecesi babıldaması yok. Dil ve konuşma terapistine götürdüm geçen ay. Algısı, ortak ilgi becerisi, sosyal gülüşü, sesli gülüşü, oyuna adapte olması var sadece dil gecikmesi oldugunu söyledi. 1 ay oldu hâlâ bu anlamda gelişme yok. 2 gün sonra pedagog’a götüreceğiz. Çok sıktı beni bu durum. Üzülüyorum. Nasıl olur neden olur anlamadım eşim tv izliyor, ingilizce izliyor vs diyor ama kesinlikle bununla ilgili değil çünkü günde bir milyon kez meme mama diyorum meme bağımlısı en azından ME demesini bekliyorum. Yaptıgım her şeyi anlatıyorum kısa öz olarak. Yumurta çırpıyorum. Şuan soğan doğruyorum. Akşam oldu pijamanı giydiriyorum. Parka gidiyoruz vs vs.. Omega 3, D vitamini dediğimde her gün düzenli olarak aldığım raf’a bakıyor gülümsüyor. Vs ancak Su istediği zaman işaret etmez istediği şeye bakar gider alır vs