Niyesordunbucevabi Pamukhanim_ Bence 4lü takım tabağı ve dik kenarlı ayaklı tabağı al canım fincan takımı da varmış hem yeter bence
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi bende böyle düşündüm canım inşallah vardır bakalım bizim burada pek bişey kalmıyor çünkü
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi ucuzluk var ama 7 de kapanıyor sanırım zaten eşim o saatte geliyor yetişemem
Pamukhanim_ Niyesordunbucevabi seni gelir hep yarına dua ediyorum artık umarım akşam huzursuzluk yapmaz
gg3848 Pamukhanim_ o zaman bu attıkların en çok içine sineni al fincanla kahve alırsın yanına bir de belki evde küçük bir tatlı yapabilirsin