2çocuk çok güzel bir şey. Erkek kardeşim var dostum gibidir o varken başka kimseye ihtiyacım yok. Ama bu kişiye göre şekil alır ben 2.çocuğu düşünmüyorum. Yaşım var, maddi ve mental olarak tek çocuğa yetebilirim. Kızıma üzülüyorum ama yine onun için tek çocuk düşüncem. İnşallah hayat arkadaşı iyi olur yalnızlık yaşamaz