kivancege aslında 2. cocugu isterdım. ama hazır degılım. doguruyorsun evet ama, ona bi gelecek vermek lazım. maddi olarak. daha yenı işe girdim. çok şukur eşım var ama destek vermek ıstıyorum. suan 2. bucuk yaşında. düşüyorum tekrar gebelık dogum. yenı doğan zamanları buyutmesı cok zor sürecler. gözüm korkuyor. bı yanda da oglum tek mı kalıcak dıyorum. oyleeeeee gidiyor işte