binooo TulayGeriDon 22. Aydayız 21. Ayındna beri böyle aslaaaa ağzına bi şey sokamıyorum yok yokkk en sevdiği şeyleri bile yemiyo o kadar üzülüyorum moralim bozluyo ki anlatamam
TulayGeriDon mamacitaa_ poyrazmom2604 birprens_birprenses 1cocukannesi_1 Femme1 binooo Doktorumuz muayene etti. Hicbirsey yok. Kan geçen ay vermiştik. Yeniden kan almadı. Vitamin demir vs hersey çok iyi İştahının bu denli kapanma nedeni diş çıkarma veya bir sitem şekli dedi.
Zeytin-gozz1 birprens_birprenses bende sorayım doktora onerirse kullanırım bende. Teşekkür ediyorum 🌸
birprens_birprenses TulayGeriDon diş çıkarma döneminde iştahsız olmaları normal ama sitem şekli olarak hiç düşünmemiştim belki bizim bebeklerimiz de bu yüzden yemiyordu çok garip
binooo TulayGeriDon bende kan falan verdim her şey normal iştah açıcı bi destek arıyorum nutrigen gibi bakalım en çok o yazılmış deneyeceğim
Myrtle Zeytin-gozz1 2 gun yese 1 gun yemiyor yine. Bi gun 2 ogun yiyo bi gun 1 ogun. Ama degerleri yuksek cikti bu suruptanda olabilir bilemedim