TulayGeriDon yeğenim böyleydi yengem doktor doktor gezdirdi hepsi zorlama acıkınca mecbur yiyecek dedi en son psikoloğa götürdü oda ona özel yemek de yapma o gün ne piştiyse onu teklif et yemiyorsa da zorlama aralarda atıştırmalık vs verme yemek saatinde sofraya otursun yemiyorsa da otursun dedi akşam yemeği yemedi dimi gece yatma vakti geldiğinde acıktım diyip yemek istiyordu ama patates makarna gibi şeyler istiyordu psikolog akşam yemeği saatinde yemediğin için aç kaldın şimdi yemeğimiz kalmadı ve maalesef mutfağımız kapandı yemek yapamayız ama istersen 1 bardak süt kefir falan içebilirsin diye teklif edin isterse içer içmezse zorlama yok 1 2 gece aç uyumak zorunda kalabilir dedi ve oturup konuşun yemek yemezsek vücudumuz yorulur oyun oynayamayız gibi anlatın ama hani şey değil yemek yemezsen park yok gibi değil parka gidebiliriz ama yemediğin için yorulacaksın istersen önce yemek yiyelim gibi konuşun dedi ve gerçekten işe yaradı hala yemediği şeyler var ama büyük ölçüde düzeldi herkesle birlikte yemeğe oturup yiyiyor ara öğünler yapmaya başladı parka falan gitmeden önce annesine yanımıza meyve alalım acıkınca yerim demeye bile başladı