3kedili2bebekli Huma_kus34 sefakoyde var 😂 ordakilerin çoğu geçen hafta satmadı bende takipteydim 1 tane de Esenyurt’tan aldım ben annemde esenyurttayim eşim 4 tane aldı yegenimle arkadasima da aldım 😂
3kedili2bebekli Kediperest bir dahakine inşallah bu sırada a101 ve bimlerdekilerle arayı iyi tutun açıp satıp satmayacaklarini söylüyorlar 😂
gizematadeniz Elifadaannesi aynen oyle oldu 00.00 da girdim. Ödeme adimdinda surekli dondu sonra da stok bitti dedi. Bu gun izmir yagmurlu ona ragmen 17 aylik oglumu kanguruya attim paketledim ciktim cocugu 2 3 a101 gezdim hicbirinde yok. Cok istiyodum