Elifadaannesi Ekstra dan alıyım dedim 00.00 da girdim uygulamaya dona dona bi hal oldu en son stok tükendi dedi nasıl üzüldüm kızım çok istiyordu 3 e kadar falan beklesem stok açılır mı ki
O1Anne Elifadaannesi bende girdim sepete ekledim adres girin derken baktım stokta yok aşırı sinirlendim 😡
mommmmyys Elifadaannesi o kadar saçma ki 5 Şubat ürünün geçen haftadan çıkarmıslar satılmıs hep alanlardan duydum bugun çok yer gezdim ama yoktu hiç birnde olanı da ayırmıslar kendi ağızlarıyla söylediler
zeydefe Elifadaannesi dolap uygulamasında vardı birinde tabi fiyatı 1350 tl kapalı kutu , a101le aynı değil ama sosyal medyada gördüm ben önceden bazı mağazalars gelmiş alanlar olmuş muhtemelen hemen bitti stok
Elifadaannesi Huma_kus34 vardı da alamadım sepete ekliyorum çıkıyor ekliyorum ödeme ksınına geçiyorum çıkarıyorlar tam 1 saat oldu artık eklenmiyorda stok tükendi diyor bütün uykum kaçtı😅
Huma_kus34 Elifadaannesi yaa benım kızımda çok istiyo bı hulsam 3 kutu alırdım 😅 artık hapaıburdan alıcam
Elifadaannesi O1Anne Huma_kus34 fiyatı çok iyiydi muhtemelen yığılma oldu ondan kalmadı 00.00 da da girdim halbuki
3kedili2bebekli Elifadaannesi online satamazlar çünkü herkes ayirtmis ben şu an eşimi bir subeye diktim kendim diğer şubeye gidiyorum satmayan 2 şube bulduk diğerleri hep satmış
Pamukhanim_ Elifadaannesi benim olduğum yerde dün eşim sordu 2 si getirmiş Halama söyledim bende bakalım alabilecekmi
Huma_kus34 3kedili2bebekli ayyy cıddımısın tühhhh nerde istanbulda bıyerdemi kac kutu aldınız 😅 ayy yaa bana a101 baya uzakta eşimd eişte istıyordum almak aslında şimdi kalmamıstır bıle
3kedili2bebekli Huma_kus34 sefakoyde var 😂 ordakilerin çoğu geçen hafta satmadı bende takipteydim 1 tane de Esenyurt’tan aldım ben annemde esenyurttayim eşim 4 tane aldı yegenimle arkadasima da aldım 😂