kuzeymiran 4 ay 27 günlük şu anda kızım ve 2 gündür sakinledi son 1.5 ay ben ne yaşadım diyorum. Ne gece ne gündüz uykusu adam akıllı uyudu aklımı kacırıcam sandım 🥲 ilk çocuğumda da 4. Ay çok zor geçmişti ama bu sefer daha mı sancılıydı ne 😒 5. Aya yaklastık ve atlatılabilecek en zor şekilde atlattım çok şükür.. size tavsiyem bunu normaliniz olarak kabul edin geçecek. Uykusuzluk normal, kucak düşkünlüğü, size düşkünlüğü hepsi normal çünkü dünyayı kesfediyor bol bol sarılın güvende hissetsin. Destek alabileceğiniz birileri varsa gün içinde uyumaya çalısın 🌸