Bebeğim 4.aya yaklaştığımız için atak mı geçiriyor bilmiyorum ama akşamları asla uyumak istemiyor resmen zorla uyutuyorum çok da üzülüyorum böyle olduğu için 4gündür böyle ağlaya ağlaya uyutuyorum uykusu var gözleri kapanıyor ama görseniz resmen uyumamak için gözlerini açıp bakıyor neden acaba?????