cananbulbul İnşallah kolay geçer ya insan çok üzülüyo bu arada ben soğuk salatalık veriyordum gözetimli ısıramadığı için ısınana kadar iyi geliyordu damaklarına sonrada anne sütünü buz yapıp meyve süzgeciyle yada biberon emziklerine koyup veriyordm özellikle uykudan 15 dk önce falan aşırı işe yarıyordu halada yapıyorum arada doktorda önermişti hasta da etmiyor