cananbulbul hep bir şeyleri ısırmak istiyo kendi parmaklarını, oyuncaklarını, benim parmağıma uzanıp onu bile ısırıyor zaten salya artışı, huzursuzluk, elleri ağıza götürme bayadır var 3,5 aylık bebeğim
dmrcesra cananbulbul benimki iki aylık bile yoktu böyleydi hala da aynı devam diş de çıkmadı 4 aylık oldu
duygumetehan cananbulbul bizde 3 aylıkken öyle başadık salyalar herşeyi ağzına götürmeleri falan 6. Ayda ilk dişi çıktı 8. Aydayız 6 dişimiz var
catperson cananbulbul yükselmeye başlıyormuş dişler o yüzden salya artışı ve kaşınma başlar demişti çocuk doktoru bize 3 aylık kontrolde. Dediği gibiydi zaten durumu 4 aylık oldu iyice arttı, yarın kontrole gideceğiz rahatlatmak için önerisi var mı onu soracağım. Uykusunu falan bozmaya başladı damak kaşınması. Bu belirtiler üçüncü ayda başlıyor ama dişler çok daha sonra çıkıyor, uzun bir süreç var önümüzde🥲
yagizmom_ cananbulbul 3. Ayda başlıyormuş damak kaşıntıları ama diş ne zaman çıkar belli değil doktorumuz bunun bir süreç olduğunu söyledi ve damla kullanıyoruz bunun için beni en çok üzen bişeyleri ısırmak istemesi vs değil ama canı acıyormuş gibi ağlaması umarım bütün bebekler bu süreçleri çok çok kolay atlatır 😕
cananbulbul duygumetehan maşallah ya ayına göre baya dişi var bebişin, bakalım bizimki ne zaman çıkacak 🥲
cananbulbul catperson ben diş kaşıyıcı aldım da onu ısırmıyor daha çok oyuncakları ve ellerini tercih ediyor 😅 tetagil demişler aşağıda onu deneyebilirsiniz belki
birkimsee catperson uyku bozulması nasıl oldu? Benim bebeğimde 4.5 aylık uykularında uyku arasında hep eli ağzında sürekli elini emmeye başladı kaç gündür. Diğer şeyler zaten vardı da bu durum aşırı sinirimi bozmaya başladı sürekli cok cokk eli ağzında gece gündüz :)
ZeydsMom cananbulbul 2 aydan beri var. 8 aylik hala disi yok. İlk cocugumda da 3 ayda baslamisdi 8 ay 29 gunde ilk disi patladi . Normal bi surec bu 2-3 ayda basliyor salya ,elini agzina goturme,kasinma
2_oglanannesi cananbulbul ağzının içi normale göre sıcak olur diş döneminde hep olmaz ama dönem dönem olur. Onuda takip edebilirsiniz. Diş çok uzun bi süreç ya benim oğlumda da 3-4 ayda sıkıntısı başladı 10 ayda çıkardı ilk dişini. Tedagil sürerdim iyi gelirdi
cananbulbul 2_oglanannesi baya uzun bir süreçmiş bu aslında akşamları daha çok vuruyor galiba çünkü akşamları daha çok ağlıyor
pudu Bizde aynı durumdayız 3 ay 10 günlük doktora sordum diş hazırlığı var ama çıkması daha sürer dedi
duygumetehan cananbulbul İnşallah kolay geçer ya insan çok üzülüyo bu arada ben soğuk salatalık veriyordum gözetimli ısıramadığı için ısınana kadar iyi geliyordu damaklarına sonrada anne sütünü buz yapıp meyve süzgeciyle yada biberon emziklerine koyup veriyordm özellikle uykudan 15 dk önce falan aşırı işe yarıyordu halada yapıyorum arada doktorda önermişti hasta da etmiyor
yagizmom_ cananbulbul Diş kaşıyıcılarıda kabul etmiyor mesela bebeğim sürekli ellerimi yıkayıp parmağımla ben kaşıyorum yeter ki rahatlasın diyorum ama sizin bebeğiniz kabul ediyorsa diş kaşıyıcılarını soğutup deneyin çok rahatlattığını söylüyorlar
ZeydsMom cananbulbul arada duruyordu kasinmasi. Ama salyasi agzina biseyler sokmasi hep vardi. Zaten oral doneminde oluyorlar ne bulsalar hemen agiza. 6 ayda falan ek gidaya gecince sanki eline biseyler verince artik rahatliyordu gunduzleri
cananbulbul birkimsee benim bebeğimde de var uykuda bile eli ağzında yarım kundak yapıyorum birkaç gündür
catperson birkimsee diş yerleri kaşınıyor uykuya dalamıyor, uyurken de sürekli eli yüzünde ağzını bulup kaşımaya çalışıyor burnuna falan çarpıyor eli😅 sinirlenip uyanıyor yapamadığında.
2_oglanannesi cananbulbul her bebek farklı işte. Ama rahatlaması için bi şeyler yapın. Zeytin yağına biraz karanfil atıp dolapta tutun gün içinde sürekli onunla dişlerine masaj yapın.
birkimsee cananbulbul işe yarıyor mu kundak , uyanıyor mu? Ben doğduğundan beri doğru düzgün yapmadım kundaksız daha rahat uyuyor ama bu ara yapmayı düşünüyorum
cananbulbul birkimsee ben de doğduğundan beri yapmıyordum aslında sevmiyordu zaten kundağı ama şuan işe yarıyor uykusu bölünmüyor kundaklayıp yatağa koyduğumda da 10-15 dakika içinde uyuyor