dilarakrt eski tip fırından demek ki o fırınlar zaten öyle her yerini pişirmiyor maalesef annemde yeni model olandan aldı ondan alt üst ayarları falan var. Siz o fırında ne pişirirseniz hepsi öyle pişecek eskiden çok yapıyorduk annemle o fırında bir şeyler