dilarakrt Kızlar annemin evinde davul fırında pizza yaptım altı yandı pişti ama iç üst kısmı hamur çiğ kaldı nasıl kullanılıyor hu davul fırın
dilarakrt dilarakrt bildiğimiz kırmızı davul fırın tek var burda ne yapsam hep böyle belalar çıkıyor nasıl iğrenc fırın hamur içi asla pişmedi çocuğum sabahtan beri pizza pizza diyor ağlıyor
Pamukhanim_ dilarakrt ayarı vardır. Anneannemin de ondan vardı herşeyi güzel yapardı bence sen ayarını yanlış yapıyorsundur
deleted20517 dilarakrt ayarı var onun alt üst diye üst düğmesi kapalıdır büyük ihtimalle ondan pişmemiştir öbür türlü davul fırın zor sık sık kontrol etmek lazım
deniz255 dilarakrt ya tekrar fırınlarsanız şimdi altı yanmaya devam edecek muhtemelen bence şey yapın altını üstünü yağlı kağıda kaplayın tavanın yüzeyine üst kısmı gelecek şekilde pişirin. Kaşar muhtemelen yağlı kağıda yapışacaktır az da olsa onu sıyırırsınız piştikten sonra aklıma başka çare gelmedi😂
nutellaaaaa dilarakrt eski tip fırından demek ki o fırınlar zaten öyle her yerini pişirmiyor maalesef annemde yeni model olandan aldı ondan alt üst ayarları falan var. Siz o fırında ne pişirirseniz hepsi öyle pişecek eskiden çok yapıyorduk annemle o fırında bir şeyler
6331 dilarakrt o ayarsız davul fırını asla hamur işleri pismez bnimde vardı Allah’tan yandi yenisini aldim
dilarakrt deniz255 kızlar çok teeekkur ederim hepinize pizzam tek tek kestim airfyer de yaptım güzel oldj
BordoHuniliAnne dilarakrt altı yandıysa, bir tane boş tepsiyi fırına ters koyun onun üstüne de pizza olan tepsiyi koy, bu şekilde hem tabanı kalınlaşır, hem de biraz yükseldiği için altı yanmaz eşit pişer.
ezgicnts dilarakrt bende ilk zamanlar kullanamadım davul fırın sonra alıştım bi alt üst düğmesi var bi üst düğmesi var bide derece düğmesi var onun ayarını anlayınca alışıyorsunuz düğmeler nasıl üstlerinde bi simge yokmu yada bi fotoğraf atın isterseniz bakalım
Aklimideliricem Davul fırın güzel pişiriyo aslında ya alt üst ayarı vardır mutlaka onu kontrol etmemişsindir. Sadece üstü açıp biraz daha pişirin
lisansli_Mom49 dilarakrt bende eskiden onu kullanıyordum önce hamurumu bir on dakika kadar pişiriyordum sonra çıkartıp sosu mazelmelri koyup tekrar atıyordum kenarları kızardığında alıp üstüne kaşar attım beş dakika sonra hazırdı gayet de güzel oluyordu ki ayar yok alt üst düğmeleri dişında
son__gul dilarakrt tavada yapabilirsiniz isterseniz. Un, yumurta, tuz, kabartma tozu, yoğurt; kek hamuru kıvamında yapıp üstüne sevdiğiniz malzemleri koyup en küçük gözde en düşük ısıda pisirebilirsiniz isterseniz. Çok da pratik oluyor.
ziyangilbihter dilarakrt dilara sence davul fırında pizza pişer mi ya, azcık mantıklı hareket eder misin rica etsem