Nikita
Başkası olsa linç yerdi hadi yine iyisin😂
Bir kaç videoya denk gelmiştim , az su ile pişirip bızlatıyolardı.Koyu kıvamlı oluyodu yani ek gıda çorbası gibi.Çıkardıktan sonra su ilave edip pişiriyodu.Ama bence aynı zahmet , yine karıştırma gerekicek vs.Buzluğa pişmiş tavuk atanlar var , o da içime sinmiyor ama değerlendirilebilir , suyunu ayrı tavuğu ayrı koyarsın.