Hanımlar, hanım hanımcıklar ve hanım olmakla ilgilenmeyenler… Selamlar canlar, ciğerler ♥️🌸
Bazen yemek yapmaya vakit bulamıyorum. Evden çalışıyorum. Pc başına oturuyorum. Akşam altı oluyor kalkamıyorum. Bitmiyor, yetişmiyor. Bu arada çocuğumla ilgilenemediğim acil evrak yetiştirmem gereken durumlar oluyor. Benim de aklıma koca tencerede çorba pişirip buzluğa atmak geldi. Ama bunu deneyimleyen birilerinden püf noktası öğrenmek isterim. Zaten vakit yok, ziyan olacak bir şeye emek vermek istemiyorum. Yapıyor musunuz? Anamın mis gibi organik tarhanasına ya kemik suyu ya kıyma koyuyorum. En çok da tarhana seviyor. Beş dakikalık iş evet ama bazen o da olmuyor. Yap kız, şöyle şöyle yap deyin bana 🫶