KendiEvimdeDeplasmandayim Benimki de 13aylık ben çok seviyorum ya ıh demesini 😂 gece başucumuzda maması ve sıcak suyu oluyor acıkınca kalkıp ıh ıh diyor parmağıyla gösteriyor gülesim geliyo 😂
yagmur0801 Tugceonrdml_ öyle yapıyorum ama bu seferde konuşmaya gerek duymuyormu benim onun yerine söylememe mi alışıyor diye düşünüyorum . Çünkü ismini bildiği şeyi bile gösterip ismini söylememi bekliyor
ranarumeysa yagmur0801 bende bende oğlum o aylarda konuşuyordu kızım konuşmuyor diye sürekli kıyaslama yapılıyor bi konuşmayı öğretemedin konuşmuyor bu kız deyip duruyorlar psikolojim bozuldu şuan daha iyiyim en azından yavaş da olsa benim söylediğimi söylemeye çalışıyor