yagmur0801 13 aylık kızım ara ara anne gel dede baba diyor ama çok nadir diyor herşeyi işaret edip ıh ıh ıh diyor bazen sinirlerim bozuluyor ıh ıh demesinden. Ne zaman bitcek bu ıhlama😆
Nsrn1 yagmur0801 benim oğlum 2 yaşında hâlâ daha yapıyor onu 😄 istediğ şeyin adı aklına gelmeyince yapıyor ama çoğunlukla 😄
yyebb1 yagmur0801 bizimki 16 aylık olacak oda öyle ıh ıh akşama kadar bazen banada geliyolar ama işte yapacak bişey yok😊
Pamukhanim_ yagmur0801 normal 16 aylık kızım yeni yeni çok yapmamaya başladı bilmediği şeylerde kullanıyor iletişim dili onlar için
yagmur0801 Nede olsa derdini anlıyoruz diye mi acaba çabalamıyorlar konuşmak için ben kızımda onu seziyorum 🤣
Nsrn1 yagmur0801 çocuğa göre değişir o büyük oğlum daha erken konuşmuştu ve ortalama 16-17 aylıkken derdini anlatacak kadar iletişim kuruyor bir çok şeyin adını biliyordu. Küçük biraz geç kaldı 😄
yagmur0801 Bizimde sosyal çevremiz çok yok babasını da akşamdan akşama görüyor hep ben konuşuyorum uyaran eksikliğinden dolayı konuşması geri gibi geldi elimden geldiğince kalabalığı sokup sosyalleştirmeye çalışıyorum
rachelgreen_ Çok normal bu bir süreç benim kızım da 16 aylık olacak sizin aylarınızdan beri dediğiniz gibi. Ama yapacak bir şey yok zamanla konuşmayı sökecek ve ıh ıhları bitirecekler😂
yagmur0801 annelikyolculugumm o zamanda hiç konuşmak istemez diye düşünüyorum yanlış mı yapıyorum diyorum yine başlıyorum istediğini vermeye😆 kısır döngü gibi
yagmur0801 Pamukhanim_ kızınız öncesinde de konuşmaya çalışmak yerini ıh ıh diyormuydu yoksa konuşma çabası varmıydı
Pamukhanim_ yagmur0801 konuşma çabasındaydı benimki hiç susmaz anlamlı anlamsız bıt bıt sürekli ama o aylarda sürekli ıh ıh derdi
yagmur0801 Benim kızımda bazen benim söylediğim kelimeleri söylemeye çalışıyor anlamsız olarak ama %90 hep ıh ıh 🤣
ranarumeysa Benim de kızım öyle 16 aylık durma ıh ıh diyor baba dede mama emmem aç at gibi şeyleri biliyor ama ıh demek kolayına geliyor evde abisi de var sürekli konuşuyor ama benim kız gerekmedikçe konuşmuyor bazen çok kafama takıyorum konuşmuyor diye
yagmur0801 ranarumeysa bende takıyorum birde çevremdekinlerde konuş konuş diyor çocuğa sürekli bozuluyorum
ellerimtombik1 yagmur0801 bizim de aynı ya bütün gün öyle bizimkiler de bir de kelime yok üzülüyorum böyle olunca ya ☹️
ranarumeysa yagmur0801 bende bende oğlum o aylarda konuşuyordu kızım konuşmuyor diye sürekli kıyaslama yapılıyor bi konuşmayı öğretemedin konuşmuyor bu kız deyip duruyorlar psikolojim bozuldu şuan daha iyiyim en azından yavaş da olsa benim söylediğimi söylemeye çalışıyor
Rabiiul yagmur0801 18 aylık kızım ıh ıh diyor ne ıh git al diyorum gülüyor gidip alıyor istediğini 😁😁