gamzegem canselulu44 Kesinlikle Dyson. Bütçe varsa v12 ve üzeri yoksa V8 bile okey yani. Anneme shark aldık ben 3 yıldır Dyson kullanıyorum dün denedim yok yani Dyson’dan sonra shark hiç performans vermedi bana o da ucuz değil bu arada 20 bine aldık. Ama bütçe varsa kesinlikle v12 ve üzeri modelleri
lunalunuay canselulu44 samsung jet85 benimki memnunum başka marka hiç denemedim kıyas yapamam ama en sevdiğim özelliği başlıklarına saç dolanmıyor hazneye gidiyor benim saçlarım uzun ve çok dökülüyor başlıktan çıkarmak da iğrenç geliyordu valla
aysebilge25 Bende dyson almayı düşünüyorum ama modellerin farklari hakkında bilgim yok bu konuda yardımcı olur musunuz ben zemin için lazerli başlık halı başlığı koltuk başlığı istiyorum ve tetiğe basılı olarak kullanmak istemiyorum hangisi almalıyım ?
deniz42mrs canselulu44 Philips Aqua trio 9000 aldım 3 yıldır kullanıyorum evdeki tek süpürgem bu ve çooook memnunum