nesli8154 hemshireanne evet 4 gün küvoz de kaldı 1 kilo 200gram doğru 2 300 olunca hastaneden çıktı iki gün anne uyum odasına aldilar
hemshireanne nesli8154 geçmiş olsun maşaAllah iyi atlatmışsınız. Benim oğlum 2 kilo doğmuştu on gün küvezde kaldı 13 günde anne uyum odasında kaldık🥲
Ayse5100 nesli8154 1.200 doğup 4 günde mi 2.300 oldu acaba orayı anlamadım ben. Öncelikle geçmiş olsun 31+4 ile bende normal doğum yaptım haftamız ve doğum şeklimz aynıymş
Nsrn1 nnoktaa ilki 38+5te vajinal doğum ikincisi 36+5te yine vajinal doğum 🌸 bir daha doğurursam ki çok düşünmüyorum artık yine vijanal olsun isterim 😄
nesli8154 hemshireanne benim için çok zor bı dönemdi malesef şuan 3 yasin da çok şükür yaşamaz ölür dediler ya anne ya bebek dediler çok şükür bu güne
hemshireanne nesli8154 gerçekten miii😢😢 bana öyle bişey söylemiyorlardi ama bebeğimde iyileşmiyordu çıkamıyorduk hastaneden. Çıkıncada 2.400 dü kilosu. Bir gün kulo alıyor iki gün veriyordu
nesli8154 hemshireanne kalp hastası olsugum için bir ay da 3 kere İstanbul’a hastaneye gittiğimi biliyorum emara bile girdi bir saat kaldım
busrakaan18 hemshireanne normal doğumu doktorunuz mu önerdi siz mi istediniz nasıl oldu acaba? Bende 34 haftalık doğum yaptım sezeryanla
hemshireanne busrakaan18 bende bilmiyorum neden sezeryana almadılar. Kendim normal istiyordum zaten doktorlara güvendim açılmam baya uzun sürmüştü suni sancı iynesi yaptılar en son öyle doğurdum.
ezgicnts nnoktaa 39+5 aile baskısı ile zorla sezaryene sokuldum( vajinal istedim hiçbir de sorunum yoktu)