octaviablakee söyle şaka gibi gerçekten ben o zamanlar geri gelmiştim grip olmuştum bizim aile dostumuz var biz iş yerinde Neslihan adına para topladık bbegi eksiklerini aldı diye çok pisikolojim bozuldu o zamanlar ağladım çok güzel birseydi neyse ertesi gunu de eksikleri almaya ben gidiceksin grip oldum gidemedim annem gitti bnim yerime annemde sıcak su torbası var onu ayaklarına koy beline koyma dedi bende salak gibi belime koydum öyle bı rahatladım ki anlatamam akşamına ambulansla sıfır aci ile hastaneye gittim 8 santim açıkla 45 dakika da dogum yaptım kendim kalp hastasıyım sezeryen planlama yapılmıştı nasip normal olsu çok istemiştim