mamisu özel sağlık sigortamız var o yüzden inanın en lüksüne bile gittik. Şuan Pursaklar a life hastanesinde görev yapan çocuk doktoru Felat hoca kesinlikle bir şans verin. Bilmiyorum şişe uzak mı ama bir gününüzü ayırın ve gelin emin olun çok memnun kalacaksınız. Numarasını siz istemeden verir anında mesajlara dönüş yapar muayene süresi gerçekten çok tatmin edici sizin aklınıza gelmeyen şeyleri bile hazır gelmişken baş çevresini de ölçelim boyunu da ölçelim diyor mesela o kadar doktora gittik sadece kilosuna bakıyorlar 5 dk da odadan çıkıyoruz. Bence kesinlikle şans verin hatta kendisi bildiğim kadarıyla haftanın 3 günü nöbetçi doktor yani akşam saatleri için de randevu bulabilirsiniz. ( Konudan bağımsız hastanenin önünde gözü mikrop kapmış bir kedi vardı ve Felat hoca gitti içerden serum fizyolojik alıp mola saatinde kesinin gözünü yıkadı onu iyileştirdi yani demem o ki gerçekten insan gibi insan olan bir doktor)