gg3848 beybitolat harika menü somon bir ara benim kızımda çok seviyordu ama yemiyor artık umarım yeniden sever
beybitolat gg3848 bazen benimkide bazı şeylerden sıkılıyor. Bende ara verip tekrar deniyorum tekrar yiyiyor. Sizin bebişte sever umarım🥰
Nsrn1 gg3848 haşlanmış yumurtanın sarısını yedirebilen var mı aranızda ya 😄 benim çocuklar 3.5 ve 2 yaşındalar. Kendileri yediklerleri için sarısını kenara ayırıp yiyor ikisi de. Hatta küçük yanlışlıkla ısırsa flan direkt çıkarıyor ağzından 🤦🏻♀️
gg3848 Nsrn1 benim kızım genelde omlet şeklinde yiyor ona da zaten 3-4 çatal ama ben de asla beyazını yiyemem çok küçükken bile yemez azıcık bile gelse çıkarırmışım 🙈
Canselasr Nsrn1 benimkiler de öyle kızım bebekken öyleydi 3.5 yaşında şimdi yiyor oğlum 1.5 yaşında asla yemiyordu cici bebe Yumurta sarısı varsa muz yoksa labne peynir azıcık su koyup blendırdan geçiriyorum öyle yiyor bayada seviyor öyle yapınca
gg3848 ademnihal kaç aylık ay bir de nerelisiniz bebiş şimdiden çaya başlamış🤗 eşim rizeli onun kardeşi de daha 1 yaşında çay bağımlısı olmuş krize girip çay istermiş aklıma o geldi😄
gg3848 Pamukhanim_ gel sarılalım biliyorum diğer postlarından benim kızımda çok iştahsız oysaki ilk gıdaya başladığımızda her şeyi yiyordu iştahlıydı ne olduysa bir yaştan sonra oldu çok iştahsız yemek yemiyor bir şeyi bir gün yiyor tam sevdi diyorum mutlu oluyorum üstünden birkaç gün geçiyor tekrar veriyorum bu sefer ağzına bile sürmüyor ne vereceğimi ne yedireceğimi şaşırdım
Pamukhanim_ gg3848 biz başından beri aynıyız 1 yaştan sonra ek gıdaya başladık desem yeridir. Şimdi yedi öğle yemeğini 3 tatlı kaşığı yoğurt 3 kaşık da taze fasulye ve bitti ve sabahtan beri emmedi şimdi uyku için emicek aç aç geziyor ama hiç enerji bitmiyor. Hergün şaşırıyorum bende ne yapsam diye artık makarnaya bayılırdı herşeyi onunla karıştırır verirdim şimdi ağzına sürmüyor
Nsrn1 gg3848 ben de her gün yumurta yedirmeye çalıştığım için bir gün haşlanmış bir gün omlet bir gün pankek derken sadece bebelerin yemeğine uğraşıyorum ya 😄
gg3848 Pamukhanim_ benim kızımda tüm gün aç geziyor neredeyse bu seferde gece sürekli uyanıyor mama istiyor düzelir inşallah
gizematadeniz gg3848 sabah tereyagli yumurta, cevizli yogurt, zeytin kaşar ve yaban mersini vardi. Oglen ayran ve ispanak yemegi Aksam da firinda balik ve soğan yicek Ama ne kadarini yicek orasi allaha kalmis 😂😂
rachelgreen_ gg3848 sabah irmik muz hurma ceviz tahin ve balla muhallebi yaptım Ara öğün olarak karadutlu su ve kabak çekirdeği atıştırdı Birazdan öğlen öğününü yiyecek yayla çorbası Arada elma veya armut ya da mandalina yer muhtemelen Akşam da kadınbudu köfte ve pilav yer bizle birlikte Uykudan önce mama ve kapanış😂
Nsrn1 gg3848 yemezse bir sonraki öğünde yeniden önüne gelecek biliyorlar 😂 bazen mecburiyet iyi oluyor 😂
Nsrn1 gg3848 inatlaşıyorlar ama acıkınca yiyorlar 😄 ha bu arada ayrıca yemek hazırlıyorum zaten ama kahvaltıdan kalanlar ziyan olsun istemediğim için önce onları verip sonra naşka yemek de getirince farklı olan da hoşlarına gidiyor yiyorlar 😄 küçük oğlum çok sıkıntılıydı yemesi çok seçici besleniyordu doğru düzgün yemek yemiyordu. Doktora götürdüm demiri düşük çıktı d vitamini ve b12 de alt sınıra yakın çıkınca ilaç kullandı ve 1-1.5 ay içinde güzel sonuç aldık bayağı düzelmişti yemesi