ilayyyda busra969 araştırıp Bestiron aldım kabız ve gaz yaptı bebeğimde çok huzursuzlandı çok fenaydı iyisini aldım diye sevinmiştim şimdi ne kullanayım bilmiyorum ocean ve Bestiron demir değerini yükseltmiyor diyen de var. Kafam çorba oldu benim
busra969 ilayyyda ben ocean alacağım sanırım bestiron için çok fazla kabız yaptı yorumları var bide benim bebeğim zaten kabız olmaya çok meyilli şu an bile 3 gün oldu kaka yapamıyor demir içmediği halde. Üstünde fil olan ocean ı önerdiler ama işin garip kısmı benim ebe 4 damla ver dedi burda 4 aylık bebeğe 12 damla veren bile var. Şaka gibi bunun ölçüsü yok mu kime güveneceğiz
sarikavun ilayyyda imisi de takviye. İlac olani ferrosanol surup fln. Demir eksikligi yuksekse surup vermek gerekiyor. Benim oglumun obur ay kan tahlili yapilacak eger demiri dusukse ferro verecek doktoru mesela.
pimpiriklianne43 busra969 dün bi doktora sordular instegramdan hatta ocean yuksrltmiyormus dedi doktorda ikisininde içeriği aynı doğru dozda vermezseniz yukseltmez demisti
UykuPerisi_ busra969 ocean kullanıyorum gem çok rahat içiyor hem de kavızlık hiç olmadı. Doktorumda fermix yerine ocean kullan demişti içim rahat onu kullanıyorum bakalım
busra969 arzuyoo bana 4 aylık bebeğime 4 damla ver dedi. Kilosu 6.5 herkes farklı bir şey diyor cidden çıldırmalık
sarikavun busra969 ocean in uzerinde 0.5 ml lik isaret var. Benim bebegim 11.5 kilo 12 gibi hesapladik doktoruyla 1.5 ml veriyorim. Yani4 kiloya 0.5 ml hesapladi doktoru. İhtiyaci olan mikrar o dedi. Sizde ebeye degil de doktoruna sorarsaniz daha dogru olcum alirsiniz
esiilaa busra969 ilk bas bestrıon kullandık 2 ay portakal aromali diye bebeğim tadını cok sevıyordu kasıga atlıyordu onu gordukce kabız kusma yapmadı bıtınce sidefer de onermıslerdı onu bır deneyım dedim ilk kullanımda kustu bebegım baska veremedım tekrar bestrıona dondum her bebekte farklı etkı yapıyor olabilir ama bize bestrıon cok iyi geldi
esiilaa busra969 biz meme artı mama şeklinde gidiyoruz yani daha cok mama dıyebilirim o sebeple zaten çok sık kaka yapmıyorduk 2-3 güne bir o şekilde de devam etti ek bir yan etki yapmadı bizde
deryaakg busra969 nasıl kilo başına ben bunu ilk defa duyuyorum bizim doktorumuz böyle birşey demedi bize 1 ml demiş bizede yazdı yarın alıcaz nasıl birşey bilmiyorum henüz ondan soruyorum
bebisannesi_ Bize doktor ocean önermişti ama kilo başı şu kadar değil de 0.5 ml ölçeğine kadar çek ver dedi de kilo hesabına göre az kalıyor o zaman. Gaz yada kabızlık yapmadı o konuda önerebilirim ama içerik olarak araştırın isterseniz
dyal Doktor ocean dedi ama baktım içeriğinde koruyucu sodyum benzonat var bende bestiron aldım yarın başlayacağım. Bu arada kontrolde 430 gram artış olmuş kilosu doktor 70 grama takıldı. Sizler kaç kilo almıştınız 3 den 4 e geçerken ?
busra969 dyal hemen hemen 500 gr almıştı tartıda ağlama krizine girip sabit duramadığı için tam ölçemedi