busra969 Kızlar demire başlayacağız 4 aylık bebek. sizce hangisi daha iyi bide siz nasıl kullandınız bazı doktorlar kilo başına x1 diyor bazısı x2 kafam karıştı. Kabızlık yapmaması da benim için önemli
nnoktaa busra969 bestironun içeriği oceandan daha temiz. Bestironu kilo başı 2 damla kullanıyorsunuz.
arzuyoo Bestiron damla önerdi doktorumuz kilo başına x2 kabızlık yapmadı bizde mamasına bazen zeytinyağı koyuyorum bebeğim aslında 7 kilo ama yeni başladığımız için galiba doktorumuz 12 damla verin dedi
busra969 arzuyoo bana 4 aylık bebeğime 4 damla ver dedi. Kilosu 6.5 herkes farklı bir şey diyor cidden çıldırmalık
arzuyoo busra969 4 aylık normalde kilo başına x2 ama biz 12 damla ile başlayalım dedi doktor bizde öyle yapıyoruz
nazeninanne Ya bende bestiron kullanmaya başladım 9.5 kilo oğlum 1 puf mu vereceğim yani @Niyesordunbucevabi
sarikavun busra969 4 ay besitron kullandim bu ay ocean a gectim. Besitsonla niye aylarca cabalamisim diye dert yaniyorum. Kokusundan bebegim cok zor iciyodu zorluyodum heryerimiz demir lekesi oluyodu. Ocean da hic sorunsuz iciyo. Keske hada once gecseydim diyorum hep.
UrbanMom busra969 bana kalırsa hiçbiri. İlk once ocean sonra içinde c vitamini var diye bestiron önerdiler ona döndüm 2 yas kontrolünde sonuç demir eksikligi cikti. Ama bestiron içeriği daha iyi diye biliyorum.