eymen0212
Bu çocuğa göre değişen birşey ben bezi kademeli bıraktım ama hala lazımlık kullanıyor 3,5 yaşında bezi bıraktık 2 ay sonra 4 yaşına girecek önce gündüz bezi çıkarttım her 15-20 dakikada bir hadi çiş gelmiş deyip tuvalete götürdüm benim oğlum korktu yapmak istemedi babası daha etkili oldu çiş konusunda 2 hafta o şekilde çişe alıştırdık kakasının geleceğini anladığım zaman gündüz bez taktım kakan gelince söyle bez takıcam dedim oda etkili oldu geldiğinde söyledi kakasını yaptıktan sonra bezi çıkarttık sadece yatarken bez taktım öğleden sonra sıvı alımını azalttım su dışında bişi vermedim özellikle uyumadan önce hiç vermedim gece çişe kaldırdım daha sonra sen çok büyümüşsün artık sana bez olmuyor dedim çiş gelince söyle önce ben yapıcam yarışıyoruz diye oyun yaptım hoşuna gitti çişi geldiğinde anne ben gidiyorum demeye başladı kendisinin beğendiği lazımlığı aldık kakasını lazımlığa yapıyor eğer lazımlığı kaldırırsak tutuyor zorlamıyorum bu süreçte halının üstüne kakasınıda yaptı çişinide ben hiç kızmadım kaza olmuş bişey olmaz dedim cesaretlendirdim çok şükür alıştı artık kolay kolay kaza yaşamıyoruz ama olursa yine kızmıyorum lazımlığı ne zaman bırakır hiç bilmiyorum ama