Kızlar oğlum üç yaş 2 aylık ve hala bez kullanıyoruz bir türlü çişe alıştıramadım çişi gelsede demiyor bezi doldursa da yaptım demiyor. Artık geceleri çarşaf değiştirmeye başladık ve hem bıktım hem yoruldum. Oğlum sırt üstü fazla yatmıyor hep yüz üstü sağ sol yatıyor ve bu sebeple bez tam dolmasa öne doğru yattığı için sürekli taşıyor bütün kıyafetleri baştan aşağı değiştiriyoruz ve bunu sadece iki üç saat içinde yapıyor. Nasıl çişe alıştıracağım bu çocuğu bazen uykusunda kakasını bile yapıyor böyle olunca da benim gözüm daha da korkuyor. Siz kaç yaşında bıraktırdınız bezi? Bizim gibi ola var mı 😢