nnurella onun yanında bebeğinizle ilgilenmeyi sevmeyi ihmal etmeyin çünkü kardesinş sevmeyi sizden öğrenecek, bir bakmışsınız ki siz küçüğü nasıl seviyorsanız o da öyle seviyor. Stresinizi hissettirmeyin ona kendi bebekliğini anlatın sende böyleydin yürüuemiyorıdun hep kucağımda taşımam gerekiyordu meme emiyordun vs vs sonra bak şimdi yürüyorsun kardeşnde zaman geçtikçe yürüyecek o da büyüyecek vs her ayrıntıyı konuşup kendi bebekliği ve onun arasında bağ kurmaya çalışsın. Onunla oynayamama ve vakit geçirememeye kardeşi sebep oluyormuş gibi izlenim vermeyin çünkü kıskançlığı tetikler. İlk 40 gün alışma süreci olduğu için aşırı zor geçiyor emin olun. Ama sonrasında bir bakmışsınız ki birbirlerine alışmışlar. Şu an büyüğün tepki vermesi de çok normal alıştığı düzen her anlamda bozuldu. Zaman her şeyin ilacı yenidoğan kokusunu bolca içinize çekin zaman çok hızlı 🥹