nnurella Allah kolaylık ve sabır versin diyorum çünkü aynı şeyleri bede yaşadım ama benim kızım 3,5 yaşındaydı kız kardeşi oldu. Kardeşine vurma vs hiç olmadı tam aksine onu koruyor öpüyor kokluyor bebek görmesine gelenlere fazla yaklaşmayın hasta o derdi 😅 bizde böyle olmuştu ama olan bana bide eşime oldu inanılmaz zorlandım bize zarar veriyordu bide kendisine kafasında saç kalmamıştı resmen. Ben şöyle yaptım olabildiğince bebeği emzirip hemen büyük kızımla vakit geçirdim oyun oynadım kardeşi yokmuş gibi. Emzirme zamanım geldiğinde gidip kardeşini emzimem gerekiyor karnı acıktı doyurmazsam ağlar ve biz oyun oynayamayız derdim oda tmm anne derdi doğru mu yapıyordum bilmiyorum ama işe yarıyordu akşamları babasıyla oynardı eşim neredeyse hiç bebekle ilgilenmezdi onun yanındayken yani yanımızda olan herkes sadede büyük kızınla ilgilendi ve fırsat buldukça eskisi gibi dışarı çıkıp gezerdik yemeknyer oyuncak alır gelirdik böyle böyle düzeldi çok şükürler olsun Çok zor bi dönem ben hiç atlatamicax gibime geliyordu ama geçiyor o günlerde