mamacitaa_ kız bende de ne var ne yoksa arabaya yatırdık🫠 o arabayı da çarptım 😅 Rabbim beterinden korusun tabii . Bende bugün çelik kibrit çöpü taktım hemen kv radarına takıldımm yeni mi aldın bilezik çok güzel durmuş diyo 😂 bu borç harç altın piyasasında nerdeee anca çelik çomak 🤪🤭