Aptamilin kaşık mamaları var ben iki kere verdim ama gerek duymadım sonra çünkü kendim aynısının daha besinlisini yapıyorum yatma saatinde irmik muz avokado badem ceviz pekmez hünnap bisküvi sütlerde yapabiliyorum….Bana göre farkkı normal mamadansa tok tutması öyle öyle geceleride kalkmıycak biberona kaşık tutması hoşuna gidecek özellikle kaşık çatal tutturunki keyfine baksın ben herlerini kirletiyo diye vermiyordum ama artk kendi istiyorrrr