mombabe 17 aylık gece 1 gibi içer birde sabaha doğru. Şuana kadar deneyimlediğime göre hep kendi belirledi. Emmeye kalkar gibi 2 saatte 1 uyanırdı. Kendi kendine azalttı. Bazen bir kez kalktığı olur ama genellikle iki kere. İhtiyacı kalmadığında kendi kendine azaltacağını düşünüyorum. Şuan ikimizde hazır değiliz. Uyanması dışında bize bir zararı yok. Gün içinde ki beslenmesini de etkilemiyor. O yüzden beklemedeyim ben. En azından 18. Ayı geçmesini bekliycem. Şuan bir şeyleri daha çok anlamlandırmaya başladı, 18. Aydan sonra daha çok olacağını düşünüyorum. Kısacası biraz daha aklının ermesini, konuşarak yada başka şeylerle teselli edip geri uykuya döndürebileceğim zamanı bekliyorum.