MerveElifnev Elizmoms olucak ümidiyle bekleme olur inşallah test yaptım negatif ama hala bende olmadım
Elizmoms sera03 aynı durumdayım 4 yaşında kızım var ona hamileyken gecikmisti ondan sonra hep duzenliydi içim içimi yiyor bekliyorum öyle bakalim
sera03 azad3 ya ben anksiyeteli biriyim zaten hem hamilelik durumu hem de o yoksa acaba sagliksal bir şey mi oldu diye düşünüp duruyorum