annebebegi Ocak ayında adet gecikmesi yaşayan varmı spiral oldogu halde günüm geçti doktor spiral yerinde dedı yumurtalığında çatlamak üzere dedi ama olamıyorum başıma gelen varmı
gg3848 annebebegi bazı aylar olabiliyor mevsim ilaç kullanımı o ayki yaşanan stres bazen geciktirebiliyor doktora da gitmişsiniz bir problem yoktur stres yaparsanız daha da gecikir
nisanbhr annebebegi dün ben de post açmıştım ve 26-27 ocakta olmam gerekiyordu hala bekliyorum ki olayım. Hiç belirtim de yok 😰
nisanbhr annebebegi dün ben de post açmıştım ve 26-27 ocakta olmam gerekiyordu hala bekliyorum ki olayım. Hiç belirtim de yok 😰
Elizmoms annebebegi 27 ocakta olmam gerekirken bu 8.gun hâlâ bekliyorum düzenli bı döngüm vardı ilk defa başıma geliyor benimde
annebebegi gg3848 2 doktorada gittim biri karın ultrasonu yaptı diğer doktorda vajinal ultrason kilo aldım baya herlade oda yaptı doktor kendiside söledi kilodan dolayı diye
annebebegi gg3848 adet söktürücü 2 doktorda vermedi sadece devlet hastanesindeki doktor doğum kontrol hapı verdi
queen352 annebebegi benimde emzirdiğim halde günü kaç aydır hiç şaşmadı ama ilk kez bu ay gecikme var
sera03 queen352 benim de aynı şekilde gecikti ve hiç olacağim gibi de hssetmiyorum😑 bebeğim şu an 16 aylık sizin kaç aylık acaba