yakaignesi ya 12 çıktı 4 yada 5. Günüydü
Doktor yatıralım dedi
Ama ben korktum o dönemde şu yenidoğan çetesi olayları vardı, istemedim
Doktor uzar bak dedi sende burda durursun dedi, kıyamadım yani
Özel hastaneydi.
Sonra sürekli takip ettik, şehir hastanesine felan götürdüm, onlarda yatıralım dediler, sonradan pişman oldum ama o dönem lohusayım olaylar olmuş korkuyor insan.
3 ay sürdü geçti, şimdiki aklım olsa orda durur, yatırırdım tabi. Ama şuan mantıklı düşünüyorum, o dönem mantık yoktu ki bende
Bide kimse bize yardımcı olmadı, bana anlatan olmadı, çocuğun aç olduğunu bile eşim farketti, gidip mama alıp verdik
Hiç sevmedi anne sütünü🤷🏻♀️