Şey var Normal doğum (vajinal) kolay olur Farketmezsin bile dediler hep ilkinde cahil cesareti güle oynaya habersiz girdim doğuma Ölümden döndük bebegimle çok zordu iyileşme sürecim de uzun sürdü . Bu su kolay hız or meselesi değil bence Bünye yapı meselesi ama bunu Kimse kabul etmek istemiyor işlerine gelmiyor