mevos25 ben de çok kararsızım bebeğim üç aylık aynı zamanda fmf haatasıyım açlık çok hissettmiyorum ama susuzluk beni çok zorluyor
bir1anne hilaldiyebiri ben hamileyken açlığa asla dayanamadım bu yüzden tutmadım. 3 aylar geldiğinde ilk başta denedim. Sahurumu iftarımı güzel yapınca sütümle alakalı bir sorun yaşamadım. Mutlaka 3 l yakın su içtim ama. Bu şekilde 10 gün tuttum. Üst üste nasıl olur bilmiyorum ama tutacağım inşallah.
sevdaerol Bebeğinizin bu zamanları bir daha gelmeyecek ki şu an size çok muhtaç bir yaşından önce zaten ek gıda ile tam olarak doyması mümkün değil ve süt illaki etkilenicek.
herseyimcocuk hilaldiyebiri bebeğiniz daha küçük ek gıdayı o dönemde doymak için değil tatmak için yiyolar size zor olur çok susuz halsiz kalabilirsiniz ama yine de tutmak isterseniz bi gün tutup bi gün tutmama gibi yapabilirsiniz belki. Ben 11 aylıktı tuttum hep ama çok zorlandım denemek lazım kişiden kişiye göre de değişebilir
aydint Sahurda mutlaka 1 hatta 2 yumurta yiyip tutabilirsiniz, kızım 6 aylıkken tuttum bende hamdolsun bi sıkıntı yaşamadım onun rızkını veren Rabbim sizde sahurunuzu güzelce yaparsanız sağlıklı beslenirseniz sorun olmaz inşallah
celineteacher hilaldiyebiri ay bende bu durumu ne yapacağım diye düşünüyorum bebeğim 13 aylık ama emmeyi çok seviyor aslında sahurda be iftarda ne yemeli de bol süt yapsın onu öğrenmeliyiz
humanur1906 hilaldiyebiri benimde kızım 7 aylık şimdi de orucum, ramazanda da tutacam allahın izniyle bir şey olmaz.
busrakizinbebesi Ben ramazandan önce bebeğimi doktor kontrolüne götüreceğim ve hekimine soracağım o ne diyecek bakalım ona göre karar vereceğim. Kalsiyum yüksekliği var o yüzden sıvı alımına dikkat ediyorum ramazanda 11 aylik olacak
cevenli hilaldiyebiri hamileyken tutmamıştım geçen sene sekiz aylıktı oğlum tuttum birtık zorladı emzirdiğim için çok acıkıyordum bu sene 20 aylık emziriyorum ama tutacağım tabii ki Rabbim kuvvetini veriyor
2_oglanannesi hilaldiyebiri sadece süt etkilenmesi değil uykusuzluk, dinlenememekte oruçken insanı halsiz düşürüyor. Benim oğlum 13 aylık olacak ramazanda inşallah bu sene tutmayı düşünüyorum tabii. Geçen sene çok daha minikti ama tutamadım. İsterseniz bi deneyin olmazsa bırakın. Ramazanda oruçla güzel inşallah hepimize nasip olsun🌸🙏🏻
esraalic hilaldiyebiri tutacağım ben 19 aylık kızım ama sizin aylarda da tutmuştum. Suyu bol içip yeterli beslenirseniz iftarda ve sahurda sıkıntı olacağını düşünmüyorum sonradan tutmak zor oluyor bence.
Tambirmom hilaldiyebiri oğlum 7 aylıkken Ben tuttum azalma olmadı ama ek gıdaya geçmiştik her şeyi yiyordu
defnedilej hilaldiyebiri geçen sene ramazanda kzıım 2aylıkdı dolayısıyla tutmadım.bu sene 14aylık olucak ek gıda alıyor iştahlıda tutacağım.allah yardım eder inşallah.yoksa çok borcum birikti üzülüyorum tutamayınca
thelaraa hilaldiyebiri bebeğim daha 1 aylık, aç kalmak sütümü etkileyeceğini düşündüğüm için tutmayacağım
damlaozzz hilaldiyebiri Geçen sene tutamamıştım küçük sürekli emiyor diye 18 aylık oldu bu sene tutucam inşallah bende
SheDoesntCare hilaldiyebiri bebeğim 9 aylık tutmayı düşünüyorum, ilk gün bi denerim İnşallah kolay geçer hepimize
nurcanaslan hilaldiyebiri benimde bebegım 7 aylık kararsızım. Hamileyken tutmuştum. Ek gıda yese de anne sütüyle doyuyorlar sonuçta sanırım ilk denerim duruma göre karar veririm