hilalll2 benim bebeğim de 2 aylık ben de çok tutmak istiyorum borç birikmesin diye ama tutmicam. henüz bebişlerimiz çok küçük sadece sütle besleniyorlar, ek gıdaya başlamış olsa tutabilirdim ama şimdi riske atmak istemiyorum. Zaten gün içinde sütüm azalıyor gibi hissediyorum bide aç susuz hepten azalır diye korkuyorum.