masal_ece annesininlokumu5 Evet benim oğlumun vardı ve herkeste öyle diyordu ama kızım oldu çok şükür 🌸
Gul-42 annesininlokumu5 ben dogum yaptıgımda ebe oglumun poposunda morluk vardı kadın tecrubelı sonucta arkası erkek demıstı dogurmadım henüz bılemıyorum 😀
ebrusafura Hastanedeyken bi teyze kızıma bakarak gözünün kenarında damar var 2.erkek olucak dedi bakalım 10 haftalık hamileyim ne çıkacak😂
tomrisinizi annesininlokumu5 eskiden hep erkek çocuk istendiği için çocuğun burasında bu varsa erkek orası böyleyse peşi erkek gibi söylemlerin çıktığını düşünüyorum