annesikjgg zarifhanims bukle halı tavsiye etmem benim bi sene içinde ipleri çıktı açıldı yırtık yırtık bi görüntüsü oldu
zarifhanims bitboylum Kuşum denedim önce gri sonra vizon rengi aldım ama hiç yakışmadı. Mutfağı çok kullanmadığım için belki kirlenmez diyerek açık renge geçicem 🫣🤭
bitboylum zarifhanims he onu bilmiyodum ama inşallah içine siner canım o zaman 2. Daha güzel gibi geldi bana da
Rabiiul zarifhanims 18 aylık kızım var bende kremsi bir halı kullanıyorum hclls ama bunların arasına kırıntı kaçar diye almak istemem 2. Güzelmiş 😁 kesme kullanıyorum
2_oglanannesi zarifhanims benim giriş ve koridorum beyaz hiç sevmiyorum. O yüzden ikiside değil bence. Birde silmesi zor duruyor sanki iyi araştırdınız mı
rana0234 Ne alırsanız alın,mutfağınız seramik ise kesme halı tercih etmeyin bence,ben çok pişmanım,kullanışlı gelmedi bana.1 numara görüntü olarak çok hoş göze hitap ediyor fakat 2 numara kullanış açısından daha uygun gibi duruyor.