gizematadeniz melisahera hic arastirmadim zaten gunde 1e düşürdü mamayi artik gunde bir kere 60 veya 90 cc iciyor kalani yemek yiyor yedigi kadar. Sukur su 1 2 gündür sanki bir tik daha iyi yiyor gibi. Ara ara yiyor ara ara hiiic yemiyor
Suskunyolcu @melisahera bizim B12 1091 çıktı d vitamini de yüksek ikisinin yüksekliğinden kaynaklı nefroloji bölümüne yönlendirdi size bir şey dedi mi doktor
melisahera Suskunyolcu bizi çocuk metabolizmayı yönlendirmişti orada da testler yapıldı bir şey çıkmadı hala yüksek çıkıyor B12 çocuk doktorumuz metabolizmaya gidip daha fazla çocuğu deldirmeye gerek yok bir yaşını bekle mamadan olabilir dedi normal
melisahera Suskunyolcu bizimde yüksekti 6 aylıkken d vitamini. D vitamini takviyesine üç aya verdik normale bindi şimdi geri başladık
melisahera Suskunyolcu ya işte B12 yüksekliğinin altında bir şey arıyorlar hani metabolik kaynaklı mı yoksa dışardan alınan besinle alakalı mamadan vesaire gibi bizim testlerimiz de hormonlarda bir şey yok tam kan sayımlarına baktı