Allah aşkına madem bu paranın peşine düşecekseniz neden gidip özelde muayene olup özelde doğuryorsunuz çok ayıp ya size farklı bir fiyat çıkarsalar doğum sonrası sonuna kadar haklısınız gidin alın paranızı hakkınız vardır ama size ne söyledilerse onu ödediyseniz neyin peşine düşüyorsunuz kimse kusura bakmasın ama tamamen çingenelik