elf48 benden fazla ücret alınmadı, çok uçuk bir fiyat istenseydi zaten en baştan doğumu orda yapmazdım.
Doğum süreci ve sonrasında da bebek gibi ilgilendiler, çok memnundum. Günde dört defa odaya bakmaya geldi doktorun kendisi hatta, çok ilgiliydi hamilelik süresince de doğumdan sonra da. Hastane personeli de sürekli ilgilendi. Helali hoş olsun, umarım aldıkları ücretten çalışanların da cebine giriyordur 😂