cnngkdmr şöyle söyliyim anne sütü içen kocam hastalıktan kurtulmuyor. Mama içen ben ise maşallahım var kolayla hasta olmam. Bağışıklığı güçlü olsun yeterki. Kızımda mamayla büyüdü oda ben gibi kolayla hasta olmaz çok şükür. 2. Bebeğimi emziriyorum bakalım o nasıl olacak