Minikkusum2021 ayy benim kzımda da var o ya hatta geçenlerde biara kreşteki bi arkadaşına çantasını vereceğini söylemiş.eve bi geldi elsalı çantamı nehire verecem diyor.niye kızım dedim onun çantası yok dedi.öyle diyincede üzüldüm napsam bilemedim.bahsettiği çantanında fermuarı bozuk verilecek gibi değil yani.kreşi arayıp sordum böyle böyle şimdi ben bi çanta hediye alsam çocugun ailesi ne tepki verir bilemiyorum dedim.bi sorsanı aileye kabul ederlerse alalım arkadaşından bi hediye olsun dedim.kreşin müdürüde çocugun dezavantajlı bi çocuk olduğunu söyledi.yani anne baba ayrıymış kreş ücretini sosyal hizmetler karşılıyormuş.ailenin durumu iyi değilmiş yani.derin hediye almak istiyorsa alın isterseniz biz annesini arayıp söyleriz sıkıntı olmaz dediler öyle aldık verdik valla.yine kreşteki başka bi arkadaşı toka getirio arkadaşlarının hepsine veriyor filan paylaşmayı seviyolar demekki