Merhaba arkadaşlar çocuklarınız arkadaşlarına vs oyuncak ya da herhangi bir eşyasını hediye etmek ister mi? Böyle anlarda nasıl davranıyorsunuz? Benim kızım sürekli birilerine birşeyler hediye etmek istiyor bazen bize de sormuyor. Geçen gün gezmeye gittik dönüşte eve süs aldık eve çocuklu birini çağırdım gitti çocuğa bunu sana aldım diyor aslında öyle birşey yok ama sanırım biz ona birşey aldığımız zaman bunu sana aldım/k diyoruz oda başkalarına böyle söylüyor zor durumda kalıyorum. Kendi eşyalarına da yapıyor bunu sana aldım diyor ya da hediye ediyor siz böyle anlar yaşıyor musunuz karşıdaki anne bu senin alamayız dediği zaman ben ne demeliyim ya da anne sessiz kalıyor çoçuk seviniyor bana hediye etti anne diyor nasıl davranmam lazım bir kaç kez hediye etmesine izin verdim ilk hediyesinde üzüldü sonrasında birdaha etmek istediğinde üzülüyorsun sonra dedim üzülmücem dedi arkasına düşüp ağlamıyor da birde başka arkadaşları da ona hediye ediyor çocuk mesela birşey hediye ediyor kızım da almak istiyor böyle anlarda nasıl tepkiler verilmeli?