kkelemcisoy 1 yaşında 11 kiloya yakındı. Hep üstten gittik biz, mamayla beslendiği halde (şişirdiği muhabbeti yüzünden kilolu olması problemmiş gibi geliyordu bana) hep doktorunuz devam et düzenine bozma dedi. 1 yaşından sonra kendi azalttı zaten. 17 aylık kilosu 12 bile olmadı. 7 aydır gramlarıyla birlikte aldığı kilo 1 yani. Yemekte yiyor, mama da içiyor ama ayaklanıp hareketlenince bir anda durdu kilosu kısacası. Uzun bir süre daha artık böyle olacağını düşünüyorum ben