Kızlar selam, kızım 6 ay 7 günlük, bugün kontrolümüz vardı kilosu 8 olmuş tosunumun 😄 ama boyu ortalama altında kalmış dedi 66 cm, verdiğim ek gıdalardan değil gece sık emzirdiğin için olmuş bu artış dedi Persentilde 2 çizgi üste atlamışız, 24 saatte 4 emzirme yapmalısın dedi, gece 1 ya da max 2. Ek gıda çoğunlukta tutacakmış, listesini verdi de, ben meme isteyen bebemi nasıl tutcam kokacak çocuğa kucağıma gelince bile aranıyor biraz uç geldi bana ama 1 yaşında 10 kg olmalı dedi bizimki maşallah diyeyim o ayrı da beni gerdiler , bi akıl fikir Allah aşkına