aren0 10 aylıkken tutunup kalktı 11 aylıkken yürüdü. Emeklemiyordu ama o yüzden bence çabuk yürüdü 😊 2. Bebişim 11 aylık olacak 2 aydır tutunup kalkıyo tutunarak her yere gidiyo emeklemede var o yüzden yürümek istemiyor emekliyor hemen bekliyoruz bakalım 😊